Veelgestelde vragen

Bestellen:

Hoe plaats ik een bestelling?

  • Plaats het product van uw keuze in de winkelwagen door op de "winkelwagen button" te klikken. Klik vervolgens op "bestelling afronden" om te gaan betalen. Vul uw gegevens in en doorloop de stappen. Pas als u op de knop "Bestelling bevestigen" drukt, is uw bestelling definitief. 

 

 Ontvang ik een bericht wanneer ik een bestelling heb geplaatst? 

  •  Na het afronden van een bestelling ontvangt u van ons een orderbevestiging en een factuur op het door u opgegeven emailadres.

 Kan ik een bestelling wijzigen of annuleren? 

  • Wanneer u de bestelling wil wijzigen of annuleren kunt u contact op nemen met de klantenservice.

Betalen: 

Welke betaalmogelijkheden bieden jullie aan?

  • Wij bieden verschillende betaalopties aan. Raadpleeg hiervoor onze pagina betalen. 

Bezorging:

Wat zijn de bezorgkosten van mijn bestelling?

  • Voor Nederland €4,95
  • Voor Belgie €5,95
  • Pakketjes die in de brievenbus passen € 2,95

Wie levert mijn bestelling?

  • Wij werken met betrouwbare vervoerders zoals Post NL, DHL en DPD. Zeer kleine artikelen kunnen met de post worden verzonden.

Retouren:

Kan ik mijn bestelling retourneren?

  • Ja, u kunt binnen 14 dagen aangeven als u de goederen wil retourneren. Hierna heeft u nog 14 dagen de tijd om de artikelen aan ons terug te sturen. In deze periode kunt u de bestelling ongebruikt, onbeschadigd en compleet in de originele verpakking terugsturen.

Zijn er kosten aan het retourneren verbonden?

  • Tenzij anders overeengekomen (bijvoorbeeld bij gebreken) zijn de kosten voor het retourneren (zgn. retourneerkosten) voor uw eigen rekening.

Hoe snel wordt mijn retour verwerkt?  

Wanneer u een product retour stuurt ontvangt u een bevestiging wanneer deze ontvangen is en in behandeling genomen wordt. Binnen 2 weken wordt uw geld teruggestort of ontvangt u een nieuw product. Om uw retour zo snel mogelijk te verwerken is het noodzakelijk dat u de aangegeven procedure volgt.